Una

Una
Najdražoj

srijeda, 28. srpnja 2010.

Danas, na tvoj rođendan, pitam

Čija si

Čija si,
koji li su tvoji puti,
gdje li su ti konaci?

Razapetu čežnjama
progutalo te bespuće
i nema te nigdje više,
ni u zraci
zore treperave,
ni u mrku oblaku
noći olujne.

Nema te,
nema te nigdje više......


( Vedrana Štiglić Vidović iz zbirke pjesama "Da me zaboliš")

Ponekad, ponekad i ja, inače rječita, ostajem bez riječi, mog jedinog utjelovljenog sredstva izričaja boli.
Možda je to i zbog toga jer neprestance pričam s tobom, u sebi, tiho ili glasno jer mi je jedino to još i preostalo, imati te u svom srcu.
Ali kada te to nisam imala? Za mene si s prvom svojom kretnjom koju sam osjetila, s prvim dahom i s prvim pogledom, postala moj Svemir, moj život, moje postojanje.
Za tebe sam disala, za tebe sam bila.
I jer nisi, niti ja nisam.
(28. srpnja 2009.)

Nema komentara:

Objavi komentar