Una

Una
Najdražoj

srijeda, 28. srpnja 2010.

kolovoške i rujanske virtualne svijeće

Sa mnom si i u meni. Moje si biće i moja srž, moja sjena. Volim te srećo moja, mami
Vesna, Umag from Hrvatska (Croatia)10. rujna 2007.

Pust je moj život bez tebe, ne nazirem mu kraj? Koliko još trenutaka praznine do moga kraja? Volim te ljubavi, mami
Vesna, Umag from Hrvatska (Croatia)

U neravnopravnoj borbi sa stvarnošću, ne hoteći vjerovati u svoj život poslije tebe, bježim od te iste stvarnosti, u što. Ludilo? Mami
Vesna, Umag from Hrvatska (Croatia) 6. rujna 2007.

"U pogledu mome zauvijek su tvoje oči, na tvoje više ne dolazi san. " I dalje hodaš u meni i sa mnom. Mami
Vesna, Umag from Hrvatska (Croatia)21.08.2007

U svojem sam životu iskusila sreću kakva može otrovati život time što se ne može ponoviti. Volim te kćeri, mami
Vesna from Hrvatska (Croatia)3. kolovoza 2007.

Provedeno jučer s tobom - ispunjeno, danas - prazno, sutra - besmisleno. Čežnja za tobom je beskrajna. Volim te, mami
Vesna from Hrvatska (Croatia) 06.09.07.

Posjetivši te i danas, i prošavši uzbrdicom do tebe, pomislih kako je to čudno: ja sam ti pomogla gurnuvši te u ovaj svijet i iz njega. Mami
Vesna
from Hrvatska (Croatia)Umag, 1. rujna 2007.

"Vrijeme neumorno okreće kotač, vječno i sumorno, svjetlost i tamu hitajući da sjedini"....Ako ima sjedinjenja, ja ga čekam. Volim te srce, mami
Vesna, Umag from Hrvatska (Croatia)21.08.2007.
(14. rujna 2007.)

Nema komentara:

Objavi komentar