Una

Una
Najdražoj

srijeda, 28. srpnja 2010.

Rujanski miris škole

Stigao je topao i zreo mjesec rujan, 14 mjeseci POSLIJE. S početkom nove školske godine, u školi u kojoj radim, miris novih knjiga (koje su ove godine besplatne) pomiješao se s mirisom svježe obojanih zidova i mirisom laka za parkete. Sve me to odvelo u neke ranije godine, u neki raniji život. Meni je najdraže bilo moje gimnazijsko školovanje a ti si imala premalo godina da bi se s nostalgijom prisjećala tih uspomena, tako da o tome nismo stigle nikada popričati. Sjećam se svoje škole, tadašnje VI. zagrebačke gimnazije na Gornjem gradu koju sam tako žarko željela pohađati da sam se doslovno tresla od straha očekujući tatino izvješće o rezultatima upisa. Uspjela sam i bila sam neizmjerno sretna. Dobro društvo ( Dule, Maka, Irena, Marijana, Kajka, Rina, Deni, Baćun....Nono..), prekrasan ambijenat staroga Zagreba, Zakmardijeve stube, pa Štrosmajerac,mirisi svih tih godina, u venama još tragovi ispijenih šalica kave i kuhanog vina "Pod starim krovovima" ( eh... "Starci"), okus soli na perecima, magla čiji pramenovi ulaze kroz prozor mojih 1., 2., 3. i 4. razreda... poljupci mojeg dečka Darka Škreblina na ljetnoj pozornici, bili su tako slatki i neodoljivi i ...ljepota. A tvoju zgradu SŠ Mate Balote u Poreču (jezična) znadem sa fotografija i usputnih prolazaka, dakako izvana jer na sastanke je išao tata. Čini mi se da nisi bila impresionirana, možda više fakultetom (FF, Odsjek za kulturu i turizam, turistička komunikologija) u Zadru. Sloboda, ha? Pa kad već ne možemo pričati o tom danima i nikada više niti nećemo moći, smatram da ti je ipak bilo lijepo u Poreču? Je da si imala uglavnom žensko društvo, ali bile ste vražje, borbene, lijepe i tako mlade. Danas kao i ranije kao uspomenu na te dane imam video kasetu tvoje maturalne večeri, tvoju maturalnu haljinu u svom ormaru i pozivnicu. Ali nikada neću zaboraviti tu travanjsku večer, u Margeriti 2000. godine. Kako sam vam zavidjela, na popratnoj muzici T. Jonesa "Sex bomb" , na tim bijelim cvjetićima na zapešćima, na vašoj mladosti, uzbuđenju.....stvarno mi je bila i ostat će mi noć za pamćenje. Volim te srećo moja jedina, mami
(14. rujna 2007.)

Nema komentara:

Objavi komentar