Una

Una
Najdražoj

srijeda, 28. srpnja 2010.

Plava vaza i neuspjeli kaktusi

Srce moje ne znam zašto sam se danas ( između svih drugih misli i misli i misli i misli i ...) sjetila baš one moje plave vaze, prelijepog poklona kojeg sam dobila od sestre? Znam da sam ti je dala kad si preselila kod Luke i to isključivo iz razloga što vam je dnevni boravak bio u plavim tonovima pa ti je odgovarala, iako (moram to ipak priznati) sam to učinila nekako nevoljko jer mi je zaista bila prekrasna. Čistih linija, lijepe tamno plave boje, bez kičeraja a mislila sam da si baš i ti možeš kupiti neku koja bi ti odgovarala. No uzela si je kao da je morala biti tvoja iako je to bilo učinjeno bez zlobe i sebičnosti. jJednostavno, znala si da bih ti dala sve, samo da zatražiš. Ponekad je tome prethodila diskusija, ponekad razlozi više ili manje točni ali... na kraju bi ti iznijela pobjedu. A sad se pitam, gdje je u toj općoj gunguli, gdje je našla novo mjesto : smeće možda, ili kod Julije, ili kod Luke, kod Lukinih, kod novih podstanara (u vašem stanu: brzo ste zamijenjeni)..... iako je i to stvar, samo stvar, pitam se sada nakon 6 mjeseci kako se nismo vidjele, gdje je hrpa onih stvari koje sam ti dala? Nova mikrovalna, moj novi ,odnosno nikad korišteni escajg ( koji nam je vjenčani dar Zlatkove tete Mice), mikser, stolnjaci, salvete koje sam vezla sa svojih 19 godina, komplet za ulje i ocat, novi bijeli tabure, novi stolić, TV, radio linija, zlatna narukvica koju si dobila od bake ....... ne treba mi to, jasno kao dan ali..... ljubomorna sam na sve koji to koriste jer je to trebalo biti TVOJE a ne vlasništvo drugih. Hoće li to drugi cijeniti, ma ne cijeniti,pričam kajgodarije, nego hoće li ti drugi znati povijest tih stvari, uopće čije su, kome su trebale biti namijenjene. A meni zaista nisu potrebne ( niti ne pomišljam da mi se vrate natrag, ne samo to).
A kaktusi koje si mi dala prošle godine u proljeće? Od devet dala si mi tri i svi su - gotovi naime, niti jedan se nije održao. Bezbroj drugih je, oni koje sam kupila na umaškom sajmu, oni koje sam ljetos dobila od Ive...... a tvoji su se dobro držali i najednom - kraj. Ima li simbolike u tome? Mislim na tebe stalno, svake sekunde, čujem ti glas, vidim ti lice....
(4. siječnja 2007.)

Nema komentara:

Objavi komentar